Blogg

Project bachelor

januar 19, 2016

Plutselig er tiden inne. Etter to og et halvt år på Markedshøyskolen (som nå er blitt til Høyskolen Kristiania) skal jeg  skrive den o’ store bacheloroppgaven. Bittersweet, er vel det rette ordet for hva jeg føler akkurat nå.

 

Content marketing, etikk og sånn

Heldigvis har jeg funnet et spennende tema å skrive om. Nemlig content marketing og pressens troverdighet. De fleste i bransjen har fått med seg at dette diskuteres opp og ned i mente. Og diskusjonen er langt fra ferdig.

Uten at jeg kan si så mye om akkurat hva jeg skal gjøre, så håper jeg at funnene mine vil være et godt bidrag i debatten. Foreløpig stanger jeg hodet i veggen, mens jeg leter etter relevant teori jeg kan bygge oppgaven på. Har du noen tips, så meld meg gjerne! Alt av forskning som er gjort innenfor temaet er det også fint å ha med seg. Så tips mottas med et gigantisk takk.

Du vil kanskje også like